What I did
Tijdens mijn studie aan het AMFI heb ik een uitstapje gemaakt naar de Hogeschool van Rotterdam. Hier heb ik een halfjaar durende minor gevolgd in de richting Online Marketing.
Tijdens deze minor ben ik in een project groep van vijf mensen aan de slag gegaan voor een bestaand bedrijf, waarbij de marketing aanpak aangescherpt kon worden. Samen met mijn project groep – genaamd Blue Consult – heb ik dit uitgevoerd voor de Rotterdamse kledingwinkel Funkie House.
De minor is beoordeeld met een 7,5.

Content manager
Binnen Blue Consult ben ik verantwoordelijk geweest voor het onderdeel content. Dit houdt in dat ik de focus heb gelegd op het inhoudelijke niveau van uitingen zoals de website en de social media kanalen.
Deze rol vulde ik in door goed te luisteren naar mijn collega’s, met ze mee te denken en er een creatieve draai aan te geven.
Zo hebben we de social media campagne ‘In To The Woods‘ opgezet waarbij de AW’18 collectie getoond werd aan volgers en potentiële influencers.
Daarnaast zijn we door middel van Google Analytics en Google Adwords de engagement van de social media kanalen gaan aanpakken.
Met deze presentatie hebben we de minor als Blue Consult afgesloten:
Presentatie Funkie
Onze campagne voortgang!
