About me
Mijn naam is Sophía Louísa van Kuijck. Ik ben een 26 jarige creatieve duizendpoot en altijd opzoek naar verrassende details. Met een breed skala aan interesses ben ik momenteel werkzaam in de mode industrie. Een logische keuze na mijn studie aan het AMFI (Amsterdam Fashion Institute). Hier volgde ik de richting Branding en kreeg ik ook de ruimte om mijn bredere interesses te voeden. Van mode, interieur en lifestyle tot aan maatschappelijke onderwerpen.
In mijn jaren aan het AMFI volgde ik een specialisatie in Brands & Innovation en een minor in Online Marketing. Twee totaal verschillende invalshoeken die elkaar binnen mijn werk versterken.

Education
Brands & Innovation heb ik ervaren als een onwijs relevante specialisatie. Waar de mode-industrie een van de vervuilendste industrieën op aard is, geeft innovatie ons de mogelijkheid om in de meest duurzame, vooroplopende scenarios te denken.
Het benutten van dat wat de toekomst voor ons in petto heeft, technologie optimaal inzetten en dat doen wat niet wordt verwacht.
Mijn voorkeur voor een minor in Online Marketing kwam voort uit een interesse naar commerciële uitingen. Tijdens deze minor kwam ik er achter dat het uitzetten van strategieën met de doorslag naar content het beste bij mij past.
Dit mocht ik vervolgens toepassen tijdens mijn stage bij het modemerk Fabienne Chapot. Hier werd ik verantwoordelijk voor het schrijven en creëren van de B2B nieuwsbrieven en voor het opzetten van content items voor de B2B app van het bedrijf.
Work-related
Na mijn studie aan het AMFI ben ik aan de slag gegaan als Content Marketeer bij het online marketing bureau Hey Marketing. Een goede leerschool voor mij waar ik zowel strategisch als creatief mijn ding mocht doen.
Van het maken van social media campagnes tot het opzetten van e-mail marketing met bijbehorend doelgroep onderzoek. Alles kwam voorbij. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor de copy writing waarbij ik SEO teksten schreef die zowel inspirerend waren als extra leads opleverden. Win win!
Bij Gray Label kreeg ik de mogelijkheid om mezelf verder te ontwikkelen op creatief gebied. Met een cursus in fotografie en verdieping in grafisch design en social media marketing leer ik hier onwijs veel.
Als Creative Marketeer ben ik verantwoordelijk voor alle social media kanalen. We werken met een klein team dus mijn taken pakket is erg breed. Met meer dan 105.000 volgers op Instagram zorg ik voor de dagelijkse posts, stories en interactie.
Ik ben constant opzoek naar creators en influencers om mee samen te werken en zet al deze campagnes op. Veel content creëer ik ook zelf. Ik ga graag met mijn camera op pad en spendeer aardig wat uurtjes op Photoshop om alles tot in de puntjes uit te werken.
Verder ben ik bezig met een positionering op TikTok en draaien de verkoop-seizoenen natuurlijk constant door. Hiervoor ben ik wekelijks bezig om slow-sellers een boost te geven, social media ads op te zetten en alles te monitoren.
Personal
Ik ben onwijs enthousiast en ambitieus in hetgeen ik doe. Ondernemend, een aanpakker en bovenal een harde werker. Wanneer ik ergens voor ga doe ik dat met de volle 100%.
Ik ben erg perfectionistisch wat in mijn werk ook nadelig kan uitpakken. Soms een dromer, soms rustig op de achtergrond en soms in mijn eigen wereld. Maar bovenal een enthousiast en gedreven persoon om mee te werken.
The end.
Benieuwd naar mijn verdere achtergrond, vaardigheden en werkervaring?
